Müşteri Danışma HAttı
Müşteri Danışma Hattı

Müşterilerimiz ve şirketimiz hakkında bilgi almak isteyenler, Türkiye'nin her yerinden şehirlerarası kod kullanmadan 444 0 128 numaralı telefonu arayarak isteklerini, dileklerini ve sorunlarını haftanın 7 günü 24 saat* süresince iletebilirler.
İsteklerini yazılı olarak iletmek isteyenler ise:

- info@alarko-carrier.com.tr e-posta adresini;
- 0212 212 84 40 numaralı faksı ya da
- "Alarko Carrier PK 172 Şişli/İstanbul" posta adresini kullanabilir.

Alarko Carrier Müşteri Danışma Hattı, şirketimize iletilen tüm başvuruları elektronik ortamda değerlendiren, izleyen, sonuçlandıran ve raporlayan yazılım ve donanımlara sahiptir. Bu faaliyetler özel eğitimli kadro tarafından yürütülüyor.

60 yıldır temel ilkesi "Hizmette ve Üretimde Kalite" olan Alarko Carrier, tüm çalışanları, yetkili satıcı ve servisleri ile tartışmasız mükemmel bir hizmeti ve müşteri memnuniyetini amaçlamaktadır.

* Müşteri Danışma Hattı'na hafta içi 08:00 - 18:00, hafta sonu 09:00 - 18:00 saatleri arasında direkt olarak erişilebilir, bunların dışındaki saatlerde mesaj bırakılabilir.